Telefonos E-ügyfélszolgálat - 184-es hivószámról elérhető kényelmi funkciók (1-3.)

Lehetősége van arra, hogy a készülékére érkező hívásait átirányítsa hangpostájára vagy egy tetszőlegesen megadott hívószámra. (Átirányítás esetén a többletköltség a hívott felet terheli!). A 184-es hívószámon elérhető telefonos E-ügyfélszolgálaton aktiválhatók az alábbi funkciók:

  • Hívásátirányítás minden esetben
  • Hívásátirányítás foglaltság esetén
  • Hívásátirányítás ha 30mp-ig nem válaszol esetén

Hívásátirányítás feltétel nélkül

Az előfizető, ha távolléte miatt nem tudja fogadni az állomására érkező hívásokat, átirányíthatja azokat egy aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív hívásátirányítás alatt a bejövő hívásokat a központ minden esetben a megadott távbeszélő állomásra kapcsolja. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.

Hívásátirányítás foglaltság esetén

Az előfizető, aki a távbeszélő állomásának foglaltsága miatt nem tudja fogadni az érkező hívásokat, átirányíthatja azokat egy aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat továbbítja az aktiváláskor megadott távbeszélő állomásra, melyek az előfizető távbeszélő állomásának foglaltsága alatt érkeznek, a többi hívást az előfizető távbeszélő állomására kapcsolja. A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.

Hívásátirányítás „nem felel” esetén

Az előfizető azokat a hívásokat, amelyekre megadott időn belül (30mp) nem felel, átirányíthatja az aktiváláskor megadott másik távbeszélő állomásra. Aktív átirányítás alatt a központ csak azokat a hívásokat irányítja át az aktiváláskor megadott távbeszélő állomásra, melyek csengetik az előfizető távbeszélő állomását, de a megadott időn belül nem veszik fel a kézibeszélőt.
A hívásátirányításra a központ a szolgáltatást igénybe vevő előfizetőt speciális tárcsahanggal figyelmezteti.

Amennyiben szűrni szeretné bejövő hívásait, szolgáltatásunk segítségével beállíthatja, hogy az összes bejövő hívása automatikusan elutasításra kerüljön.
A névtelen hívás fogadásának visszautasítása szolgáltatás lehetőséget biztosít az előfizető számára, hogy egységesen visszautasítsa mindazokat a beérkező hívásokat, amelyeket a hívószám kijelzése nélkül kezdeményeztek telefonszámára.

Telefonos E-ügyfélszolgálat - Készülékfüggő funkciók (4-8.)

A Hívásvárakoztatás rövid hangjelzésekkel figyelmezteti, hogy valaki beszélgetés közben hívja Önt. A hívó foglalt jelzés helyett ilyenkor csengetést hall.

  • Az új hívásra válaszolhat azonnal
  • vagy az előző hívás befejezése után
A szolgáltatás hívószámkijelzésre alkalmas telefon vagy kiegészítô készülék segítségével vehetô igénybe. A szolgáltatás megrendelésével azt is láthatja, hogy távollétében milyen számokról érkezett hívás.

Éppen aktív hívását bármikor tartásba helyezheti, és utána anélkül tárcsázhat újra, hogy az előző hívás megszakadna.

  • Beszélgetőpartnerét hangjelzés tájékoztatja
  • Váltogathat a két hívás között
A tárcsázott szám elé beütött #31# kódsorozattal az adott hívásra megtilthatja hívószámának kijelzését.. Pl.: #31#0613536555.
Amennyiben alapbeállításként hívószámát az Ön kérésére nem küldi el rendszerünk, alkalomszerűen mégis láthatóvá teheti a *31# kódsorozat tácsázott szám elé való beütésével. Pl.: *31#0613536555.

Üzenjen nekünk!

Joomla forms builder by JoomlaShine

Hírlevél

Az LRT-COM hírlevél által értesülhet aktuális akcióinkról, szolgáltatásinkról, friss eseményekről. Iratkozzon fel e-mail címével, hogy mindezekről időben értesüljön!

Go to top

Copyright © 2015 LRT-COM Kft.. Minden jog fenntartva.