1. A hálózat kiépítésével, átépítésével, az Előfizetői szolgáltatások műszaki minőségével, a hibabejelentő szolgálat működtetésével kapcsolatos vita esetén az Előfizetők és az egyéb érintettekhez a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (NMHH) jogosultak fordulni.
Nemzeti Média – és Hírközlési Hatóság
Cím: 1015 Budapest, Ostrom u. 23-25.
Telefon: 06/1-457-7100
Elérhetőségek:
- Központi tájékoztatási telefonszám: 06/1-468-0673
- Központi ügyfélfogadó iroda: 1133 Budapest, Visegrádi utca 106.
Ügyfélfogadási idő:
- Hétfő: 8.00 – 12.00
- Szerda: 13.00 – 16.00
- Péntek: 8.00 – 12.00
2. Az ügyfélszolgálat működtetésével (panaszügyintézés, díjreklamáció, kötbér, kártérítés, stb.) kapcsolatos vita esetén a fogyasztó az NMHH-n kívül az alábbi szervekhez jogosult fordulni:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Telefon: 06/1-459-4999
3. A Szolgáltatónak a tisztességtelen piaci magatartás és a versenykorlátozás tilalmáról szóló 1996. évi LVII. törvénybe ütköző magatartása esetén:
Gazdasági Versenyhivatal
Cím: 1054 Budapest, Alkotmány u. 5.
Telefon: 06/1-472-8900
Felügyeleti szervek elérhetősége, panaszkezelés